Dlaczego tak rzadko z niego korzystasz?
Ile razy przełożyłeś na później napisanie nowej oferty? Ile razy przygotowanie tekstów na stronę zleciłeś swoim pracownikom i nie dostałeś ich na czas? A przecież copywriting dużo nie kosztuje.
Jeżeli zatrudniasz copywritera, to dostaniesz tekst. Każdy inny pracownik w pierwszej kolejności wykona swoje podstawowe obowiązki. Przygotowanie tekstu odłoży na później… co oznacza nigdy. Jeżeli w Twojej firmie jest inaczej, to szczerze gratulujemy. Ale wiedz, ze należysz do wyjątków.
A może dlatego nie czyta, bo są słabe?
Dobry tekst angażuje. Gdyby tak nie było, to polska blogosfera byłaby martwa. A jednak co piąty Polak, czyli co trzeci internauta czyta blogi (CEBOS 2015). Ponad 5 mln odbiorców to nie jest mało .
Zgadza się - to Ty masz wiedzę. Ale zadaniem copywritera jest rozmowa z Tobą i dogłębne poznanie przewag konkurencyjnych Twojej firmy i jej specyfiki. Dopiero na tej podstawie dobry copywriter napisze tekst.
W jaki sposób chcesz poinformować użytkowników o nowej ofercie, nowych usługach, zmianie profilu działalności, jeśli nie słowami?
Nie odkładaj tego na później, bo konkurencja Cię wyprzedzi.
Sprawdź czy tekst na Twojej stronie pomaga Ci pozyskać Klientów?
Twoja konkurencja też posiada dużą wiedzą i doświadczenie? Też…
To nie dobrze. Sam widzisz, że takie teksty nie tworzą przewagi konkurencyjnej.
Jeżeli nie wiesz, które Twoje działania mogą stanowić największy atut Twojej firmy, my możemy Ci pomóc to odkryć.
Nasi eksperci doradzą, jak dobrze opisać biznes, aby pozyskać nowych Klientów. Odpowiednio dobrane słowa zbudują pozycję eksperta.
Ale zanim napiszemy teksty o Tobie, chcemy Cię poznać.
W czym możemy Ci pomóc?
piszemy artykuły
redagujemy serwisy branżowe
przygotowujmy artykuły blogowe
piszemy ebooki
tworzymy teksty zapleczowe
przygotowujemy opisy produktów