Marketing treści

Dostarczamy treści, których szuka Twój odbiorca

 

Tradycyjny marketing mówi do ludzi.
Content marketing z nimi rozmawia.

Doug Kessler

Rozmawiamy z Twoim Klientem

Prowadzimy kampanie content marketingowe oparte na promocji angażującej i wartościowej treści. Wykorzystujemy liczne narzędzia do tworzenia i publikowana tekstów, aby zbudować zaufanie do marki oraz podkreślić jej ekspercki wizerunek. Stawiamy na wysoką jakość tworzonych treści, które odpowiadają na realne wątpliwości i pytania użytkowników.

 

 

Tworzenie i publikowanie trafnej dla użytkowników treści to największe wyzwanie specjalistów marketingu internetowego.

Źródło: Raport Searchmetrics 2016 “Rebooting Ranking Factors'

Content

Nie ilość, lecz jakość. To nie nominalna ilość tekstu, a jej użyteczność, decyduje o sukcesie prowadzonych działań marketingowych. Dlatego nie powielamy już istniejących treści. Piszemy teksty unikatowe, które zawierają dużo wartości dodanej.

 

 

Przykład marketingu treści
Wykorzystanie content marketingu w budowaniu pozycji w Google

 

 

Narzędzia content marketingu:

  • artykuły eksperckie
  • artykuły sponsorowane
  • poradniki
  • raporty branżowe
  • e-booki
  • cykle reportażowe
  • blogi specjalistyczne
  • infografiki
  • wpisy w mediach społecznościowych

Dlaczego Ty także powinieneś wdrożyć działania content marketingowe?

Aby zwiększyć poziom sprzedaży, trzeba w pierwszej kolejności poznać zachowania Internetów. Śledząc wyniki badań marketingowych, możemy stwierdzić, że rzadko kiedy decydujemy się na zakup w pierwszej chwili, gdy zobaczyliśmy produkt. Musi upłynąć czas, aby potencjalny Klient dojrzał do decyzji zakupowej. Warto wykorzystać ten czas na dostarczenie odbiorcy odpowiednio dużej liczby wiarygodnych i przekonywujących argumentów, przemawiających za zakupem. Lead nurturing, a więc budowanie dobrej relacji z potencjalnym Klientem i przygotowywanie go do zakupu, to proces, w którym konieczne jest wykorzystanie wysokiej jakości treści.

 

 

Co zyskasz inwestując w content marketing:

  • Wyższą konwersję. 68% Klientów podejmuje decyzje zakupowe na podstawie informacji znalezionych w Internecie.
  • Wysoką jakość leadów sprzedażowych. Poprawi się nie tylko ilość, ale także jakość zapytań.
  • Większy ruch na stronie. Dłuższy czas spędzony na stronie. Dobra treść przyciąga Internautów bez konieczności wykonywania dodatkowych działań marketingowych.
  • Łatwość w zaangażowaniu odbiorców. Chwytliwe teksty wzmacniają skuteczność kampanii reklamowych.
  • Większe zaufanie do marki. Klienci zwracają uwagę na jakość.

 

Wartościowy content marketing to nie tylko teksty.To narzędzie do zwiększenia sprzedaży i zdobywania zaufania Klientów.

Masz pytania? Napisz do nas!

pole wymagane

pole wymagane

błędny adres e-mail

pole wymagane

lub zadzwoń!

730 301 188

... lub umów się na spotkanie :)
sprawdź jak dojechać