Analityka internetowa

Dokładnie analizujemy rezultaty prowadzonych działań marketingowych. Gromadzimy dane o użytkownikach i ich zachowaniu na stronie, po to aby zastosować odpowiednie działania, które pozwolą uzyskać wybrane cele biznesowe. Wykorzystujemy zewnętrzne narzędzia do analityki internetowej, aby zapewnić dokładność i obiektywizm zebranych danych.

 

Analityka internetowa pozwala:

  • pozyskiwać najbardziej zaawansowane dane statystyczne dot. skuteczności działań marketingowych,
  • monitorować skuteczność podjętych działań,
  • określić profil naszych nabywców,
  • modyfikować strategię marketingową na podstawie rzetelnych danych,
  • zweryfikować, czy osiągnęliśmy zakładany cel biznesowy.

 

To właśnie analityka internetowa daje podstawy do podjęcia właściwych decyzji marketingowych.

Dzięki analityce internetowej możemy:

  • ocenić co interesuje naszych Klientów,
  • ustalić jak zachowują się nasi Klienci,
  • wdrożyć działania, które przełożą się na większy zysk.

Segmentacja rynku

Największą zaletą marketingu internetowego jest jego mierzalność oraz łatwość w personalizacji przekazu.

 

Stworzenie indywidualnej strategii marketingowej
Wykorzystujemy te właściwości do stworzenia indywidualnej strategii marketingowej dla każdego naszego Klienta.

Na podstawie analizy zachowań Internautów, dokonujemy ich segmentacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że inne mogą być potrzeby mieszkańców dużych miast (np. Gliwic, Poznania czy Warszawy), a inne są oczekiwania mieszkańców małych miejscowości. Dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników, działania marketingowe koncentrujemy przede wszystkim na tych użytkownikach, którzy będą generować konwersję. Dzięki temu maksymalizujemy efektywność działań marketingowych i zapewniamy naszym Klientom zyski.

Kompetencje analityczne

Jako doświadczona agencja marketingowa posiadamy odpowiednie kompetencje nie tylko do gromadzenia danych statystycznych, ale przede wszystkim do ich właściwej interpretacji. Samo zbieranie danych to za mało. O sukcesie biznesowym decydują stosowne rekomendacje oraz umiejętność szybkiego i elastycznego reagowania na zmiany w zachowaniu użytkowników.

Narzędzia analityczne

Wykorzystujemy niezależne narzędzia statystyczne, które pomagają systematycznie monitorować osiągane rezultaty prowadzonych działań marketingowych.

 

Korzystamy z licznych narzędzi analitycznych. Wykorzystujemy narzędzia do:

 

  • analityki ilościowej,
  • analityki jakościowej,
  • analizy konkurencji,
  • analizy użyteczności,
  • analizy dostępności,
  • monitoringu (pozycji stron, zachowania Internautów, obecności marki w sieci, itd.).

 

Co zyskasz dzięki analityce internetowej?Wdrożysz działania, które przełożą się bezpośrednio na zysk

Masz pytania? Napisz do nas!

pole wymagane

pole wymagane

błędny adres e-mail

pole wymagane

lub zadzwoń!

730 301 188

... lub umów się na spotkanie :)
sprawdź jak dojechać