Dokładnie analizujemy rezultaty prowadzonych działań marketingowych. Gromadzimy dane o użytkownikach i ich zachowaniu na stronie, po to aby zastosować odpowiednie działania, które pozwolą uzyskać wybrane cele biznesowe. Wykorzystujemy zewnętrzne narzędzia do analityki internetowej, aby zapewnić dokładność i obiektywizm zebranych danych.
To właśnie analityka internetowa daje podstawy do podjęcia właściwych decyzji marketingowych.
Największą zaletą marketingu internetowego jest jego mierzalność oraz łatwość w personalizacji przekazu.
Na podstawie analizy zachowań Internautów, dokonujemy ich segmentacji. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że inne mogą być potrzeby mieszkańców dużych miast (np. Gliwic, Poznania czy Warszawy), a inne są oczekiwania mieszkańców małych miejscowości. Dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników, działania marketingowe koncentrujemy przede wszystkim na tych użytkownikach, którzy będą generować konwersję. Dzięki temu maksymalizujemy efektywność działań marketingowych i zapewniamy naszym Klientom zyski.
Jako doświadczona agencja marketingowa posiadamy odpowiednie kompetencje nie tylko do gromadzenia danych statystycznych, ale przede wszystkim do ich właściwej interpretacji. Samo zbieranie danych to za mało. O sukcesie biznesowym decydują stosowne rekomendacje oraz umiejętność szybkiego i elastycznego reagowania na zmiany w zachowaniu użytkowników.
Wykorzystujemy niezależne narzędzia statystyczne, które pomagają systematycznie monitorować osiągane rezultaty prowadzonych działań marketingowych.
Korzystamy z licznych narzędzi analitycznych. Wykorzystujemy narzędzia do: